• strict warning: Non-static method view::load() should not be called statically in /home/confavc/public_html/sites/all/modules/views/views.module on line 843.
  • strict warning: Declaration of views_plugin_display::options_validate() should be compatible with views_plugin::options_validate(&$form, &$form_state) in /home/confavc/public_html/sites/all/modules/views/plugins/views_plugin_display.inc on line 1877.
  • strict warning: Declaration of views_handler_field_broken::ui_name() should be compatible with views_handler::ui_name($short = false) in /home/confavc/public_html/sites/all/modules/views/handlers/views_handler_field.inc on line 641.
  • strict warning: Declaration of content_handler_field::options() should be compatible with views_object::options() in /home/confavc/public_html/sites/all/modules/cck/includes/views/handlers/content_handler_field.inc on line 170.
  • strict warning: Declaration of views_handler_sort_broken::ui_name() should be compatible with views_handler::ui_name($short = false) in /home/confavc/public_html/sites/all/modules/views/handlers/views_handler_sort.inc on line 82.
  • strict warning: Declaration of views_handler_filter::options_validate() should be compatible with views_handler::options_validate($form, &$form_state) in /home/confavc/public_html/sites/all/modules/views/handlers/views_handler_filter.inc on line 585.
  • strict warning: Declaration of views_handler_filter::options_submit() should be compatible with views_handler::options_submit($form, &$form_state) in /home/confavc/public_html/sites/all/modules/views/handlers/views_handler_filter.inc on line 585.
  • strict warning: Declaration of views_handler_filter_broken::ui_name() should be compatible with views_handler::ui_name($short = false) in /home/confavc/public_html/sites/all/modules/views/handlers/views_handler_filter.inc on line 609.
  • strict warning: Declaration of views_plugin_style_default::options() should be compatible with views_object::options() in /home/confavc/public_html/sites/all/modules/views/plugins/views_plugin_style_default.inc on line 25.
  • strict warning: Declaration of views_plugin_row::options_validate() should be compatible with views_plugin::options_validate(&$form, &$form_state) in /home/confavc/public_html/sites/all/modules/views/plugins/views_plugin_row.inc on line 135.
  • strict warning: Declaration of views_plugin_row::options_submit() should be compatible with views_plugin::options_submit(&$form, &$form_state) in /home/confavc/public_html/sites/all/modules/views/plugins/views_plugin_row.inc on line 135.

Actualitat Medi Ambient

Actualitat Intervenció Social

Una conferència inaugural el pasat 18 de febrer donava el tret de sortida de la 7ena edició del curs "Eines contra la violència masclista" co- organitzat per la Fundació CONFAVC i la Federació Comarcal d'AV del Baix Llobregat (FAVBaix).

El 18 de febrer es presenta a Sant Joan Despí la nova formació entorn com assessorar víctimes de la violència masclista

Aquest dissabte 10 de novembre, Terrassa alberga una Jornada sobre Immigració i cohesió social, corganitzada per la Fundació CONFAVC i la FAV Terrassa. L'acte s'iniciarà a les 10 hores fins les 14, i es farà el Centre Cívic Montserrat Roig del municipi.

Una conferència inaugural aquest 23 d'octubre entorn de les polítiques d'igualtat a càrrec Maribel Càrdenas, donarà el tret de sortida del curs de formació "Eines contra la violència masclista" a Manresa.

Actualitat Formació

Les aportacions de les activistes veïnals, tant les històriques com les actuals, esdevenen l'eix temàtic d'una exposició itinerant realitzada per la CONFAVC que té l'objectiu de visibilitzar la gran contribució de les veïnes al benestar dels barris i en la suma de drets de ciutadania.

Els propers 18 i 19 de desembre la Fundació CONFAVC organitza una formació especialitzada per a reforçar la participació a les entitats i durant les seves activitats a través de les xarxes socials.

Cursos per a saber gestionar el dia a dia les entitats, de planificació i elaboració de projecte, de participació ciutadana i de saber com treballar millor en xarxa, i de fiscalitat. Aquests són els eixos temàtics de la formació que des d'aquest octubre s'està impartint la Fundació.

La Fundació CONFAVC publica en pdf aquesta guia pràctica, coordinada per Cria: empresa i desenvolupament, que té l'objectiu de ser una eina didàctica per a explicar els conceptes claus de la de l'administració de la propopietat hortitziontal i la mediació com a eina per la gestió de conflictes