• strict warning: Non-static method view::load() should not be called statically in /home/confavc/public_html/sites/all/modules/views/views.module on line 843.
  • strict warning: Declaration of views_plugin_display::options_validate() should be compatible with views_plugin::options_validate(&$form, &$form_state) in /home/confavc/public_html/sites/all/modules/views/plugins/views_plugin_display.inc on line 1877.
  • strict warning: Declaration of views_handler_field_broken::ui_name() should be compatible with views_handler::ui_name($short = false) in /home/confavc/public_html/sites/all/modules/views/handlers/views_handler_field.inc on line 641.
  • strict warning: Declaration of content_handler_field::options() should be compatible with views_object::options() in /home/confavc/public_html/sites/all/modules/cck/includes/views/handlers/content_handler_field.inc on line 170.
  • strict warning: Declaration of views_handler_argument::init() should be compatible with views_handler::init(&$view, $options) in /home/confavc/public_html/sites/all/modules/views/handlers/views_handler_argument.inc on line 745.
  • strict warning: Declaration of views_handler_argument_broken::ui_name() should be compatible with views_handler::ui_name($short = false) in /home/confavc/public_html/sites/all/modules/views/handlers/views_handler_argument.inc on line 770.
  • strict warning: Non-static method views_many_to_one_helper::option_definition() should not be called statically, assuming $this from incompatible context in /home/confavc/public_html/sites/all/modules/views/handlers/views_handler_argument_many_to_one.inc on line 34.
  • strict warning: Declaration of views_handler_sort_broken::ui_name() should be compatible with views_handler::ui_name($short = false) in /home/confavc/public_html/sites/all/modules/views/handlers/views_handler_sort.inc on line 82.
  • strict warning: Declaration of views_handler_filter::options_validate() should be compatible with views_handler::options_validate($form, &$form_state) in /home/confavc/public_html/sites/all/modules/views/handlers/views_handler_filter.inc on line 585.
  • strict warning: Declaration of views_handler_filter::options_submit() should be compatible with views_handler::options_submit($form, &$form_state) in /home/confavc/public_html/sites/all/modules/views/handlers/views_handler_filter.inc on line 585.
  • strict warning: Declaration of views_handler_filter_broken::ui_name() should be compatible with views_handler::ui_name($short = false) in /home/confavc/public_html/sites/all/modules/views/handlers/views_handler_filter.inc on line 609.
  • strict warning: Declaration of views_handler_filter_boolean_operator::value_validate() should be compatible with views_handler_filter::value_validate($form, &$form_state) in /home/confavc/public_html/sites/all/modules/views/handlers/views_handler_filter_boolean_operator.inc on line 128.
  • strict warning: Declaration of views_plugin_style_default::options() should be compatible with views_object::options() in /home/confavc/public_html/sites/all/modules/views/plugins/views_plugin_style_default.inc on line 25.
  • strict warning: Declaration of views_plugin_row::options_validate() should be compatible with views_plugin::options_validate(&$form, &$form_state) in /home/confavc/public_html/sites/all/modules/views/plugins/views_plugin_row.inc on line 135.
  • strict warning: Declaration of views_plugin_row::options_submit() should be compatible with views_plugin::options_submit(&$form, &$form_state) in /home/confavc/public_html/sites/all/modules/views/plugins/views_plugin_row.inc on line 135.
  • warning: Creating default object from empty value in /home/confavc/public_html/sites/all/modules/date/date/date.module on line 643.

Els cursos disponibles són els següents:

Dels barris de tota la vida als barris nous: Com ens relacionem?

El taller girarà a l’entorn de dos eixos: La sensibilització del nou fet migratori i les noves realitats multiculturals dels barris. Donar eines conceptuals per treballar futurs models d’intervenció en la gestió a nivell social als barris.

Conferències sobre Igualtat en els espais associatius i entorn de la gestió i dels usos dels temps entre dones i homes

-Reflexionar sobre l’harmonització i diversificació dels horaris en els espais i en l’actuació voluntària del sector del món associatiu. -Recerca de la corresponsabilitat entre els espais públics i privats. Buscar l’equitat i donar valor al treball de la cura i atenció a les persones. -Sensibilitzar a la ciutadania que la política social ha de passar.

Millorem la convivència: una forma d'intervenir.Les comunitats de propietaris

Quins són els drets i els deures que tenim com a membres d’una comunitat de propietaris? Què diu la llei de la propietat horitzontal? Com es gestiona una comunitat i quins rols hi ha en la seva administració? Aquests són els principals dubtes que les persones assistents al curs resoldran amb aquesta proposta formativa organitzada per la Fundació CONFAVC.