Actualitat Formació

Les aportacions de les activistes veïnals, tant les històriques com les actuals, esdevenen l'eix...

Els propers 18 i 19 de desembre la Fundació CONFAVC organitza una formació especialitzada per a...

¿Cuáles son los canales de participación de la ciudadanía a los gobiernos locales? ¿Cómo se podría mejorar la calidad democrática de los sistemas de participación que actualmente hay? Con el objetivo de facilitar más conocimientos en torno a estos temas y hacer intercambios de buenas prácticas con experiencias en Catalunya y en el resto del estado, la Fundación CONFAVC ha organizado para este 13 y 14 de diciembre a las 19.30 en la CONFAVC (C/Doctor Aiguader, 18) unas jornadas abiertas a todas las personas interesadas.

Des de la Fundació CONFAVC  vàrem concebre aquesta "Guia bàsica i eines per a la gestió de comunitats de veïnatge"  , accesible ara en pdf i coordinada per Cria: empresa i desenvolupament, amb l'anhel de ser una eina didàctica per a explicar els conceptes claus de la de l'administració de la propopietat hortitziontal i la mediació com a eina per la gestió de conflictes al voltant del manteniment i de la rehabilitació d'habitatges de comunitats de veïns i veïnes.

El primer bloc està destinat a situar els conceptes claus per a l’administració de la propietat horitzontal, i que ha estat desplegat per la cooperativa Gestió Veïnal, des de la seva experiència en l’administració de finques i el seu coneixement del teixit associatiu veïnal en la seva col·laboració i treball conjunt amb la Confederació d'AV de Catalunya.

El segon bloc aborda la mediació com eina per la gestió del conflicte al voltant del manteniment i la rehabilitació d’habitatges en comunitats de veïns i veïnes. Aquest bloc ha estat elaborat per l'entitat Vincle, des de el seu coneixement i experiència en el desenvolupament comunitari i en tasques i serveis mediació en conflictes lligats a la rehabilitació d’habitatges per a l’Agència de l’Habitatge de Catalunya. Guia pdf