Actualitat Formació

Les aportacions de les activistes veïnals, tant les històriques com les actuals, esdevenen l'eix...

Els propers 18 i 19 de desembre la Fundació CONFAVC organitza una formació especialitzada per a...

¿Cuáles son los canales de participación de la ciudadanía a los gobiernos locales? ¿Cómo se podría mejorar la calidad democrática de los sistemas de participación que actualmente hay? Con el objetivo de facilitar más conocimientos en torno a estos temas y hacer intercambios de buenas prácticas con experiencias en Catalunya y en el resto del estado, la Fundación CONFAVC ha organizado para este 13 y 14 de diciembre a las 19.30 en la CONFAVC (C/Doctor Aiguader, 18) unas jornadas abiertas a todas las personas interesadas.

• strict warning: Non-static method view::load() should not be called statically in /home/confavc/public_html/sites/all/modules/views/views.module on line 843.
  • strict warning: Declaration of views_plugin_display::options_validate() should be compatible with views_plugin::options_validate(&$form, &$form_state) in /home/confavc/public_html/sites/all/modules/views/plugins/views_plugin_display.inc on line 1877.
  • strict warning: Declaration of views_plugin_display_block::options_submit() should be compatible with views_plugin_display::options_submit(&$form, &$form_state) in /home/confavc/public_html/sites/all/modules/views/plugins/views_plugin_display_block.inc on line 193.
  • strict warning: Declaration of views_handler_field_broken::ui_name() should be compatible with views_handler::ui_name($short = false) in /home/confavc/public_html/sites/all/modules/views/handlers/views_handler_field.inc on line 641.
  • strict warning: Declaration of content_handler_field::options() should be compatible with views_object::options() in /home/confavc/public_html/sites/all/modules/cck/includes/views/handlers/content_handler_field.inc on line 170.
  • strict warning: Declaration of views_handler_sort_broken::ui_name() should be compatible with views_handler::ui_name($short = false) in /home/confavc/public_html/sites/all/modules/views/handlers/views_handler_sort.inc on line 82.
  • strict warning: Declaration of views_handler_filter::options_validate() should be compatible with views_handler::options_validate($form, &$form_state) in /home/confavc/public_html/sites/all/modules/views/handlers/views_handler_filter.inc on line 585.
  • strict warning: Declaration of views_handler_filter::options_submit() should be compatible with views_handler::options_submit($form, &$form_state) in /home/confavc/public_html/sites/all/modules/views/handlers/views_handler_filter.inc on line 585.
  • strict warning: Declaration of views_handler_filter_broken::ui_name() should be compatible with views_handler::ui_name($short = false) in /home/confavc/public_html/sites/all/modules/views/handlers/views_handler_filter.inc on line 609.
  • strict warning: Declaration of views_plugin_style_default::options() should be compatible with views_object::options() in /home/confavc/public_html/sites/all/modules/views/plugins/views_plugin_style_default.inc on line 25.
  • strict warning: Declaration of views_plugin_row::options_validate() should be compatible with views_plugin::options_validate(&$form, &$form_state) in /home/confavc/public_html/sites/all/modules/views/plugins/views_plugin_row.inc on line 135.
  • strict warning: Declaration of views_plugin_row::options_submit() should be compatible with views_plugin::options_submit(&$form, &$form_state) in /home/confavc/public_html/sites/all/modules/views/plugins/views_plugin_row.inc on line 135.

El suport formatiu davant de les problemàtiques socials, ambientals i cíviques és un gran instrument per enfortir les organitzacions . I és que la complexitat existent als nostres barris requereix major coneixement de la realitat, per estudiar i desenvolupar propostes d’intervenció.

En aquest marc pensem que hem de posicionar la Fundació: com a ens de formació i com a generadors d'espais de reflexió i de debats en el moviment veïnal i en el seu entorn més immediat.

No podem oblidar que les associacions han estat escola de ciutadania, escoles de participació i que l’experiència de la seva trajectòria d’intervenció social ha reforçat aquest valor que per una banda és del tot necessari ressaltar i per l’altra banda recuperar per fer l’aportació al coneixement més general.