Actualitat

Una conferència inaugural el pasat 18 de febrer donava el tret de sortida de la 7ena edició del...

El 18 de febrer es presenta a Sant Joan Despí la nova formació entorn com assessorar víctimes de...

• strict warning: Non-static method view::load() should not be called statically in /home/confavc/public_html/sites/all/modules/views/views.module on line 843.
  • strict warning: Declaration of views_plugin_display::options_validate() should be compatible with views_plugin::options_validate(&$form, &$form_state) in /home/confavc/public_html/sites/all/modules/views/plugins/views_plugin_display.inc on line 1877.
  • strict warning: Declaration of views_plugin_display_block::options_submit() should be compatible with views_plugin_display::options_submit(&$form, &$form_state) in /home/confavc/public_html/sites/all/modules/views/plugins/views_plugin_display_block.inc on line 193.
  • strict warning: Declaration of views_handler_field_broken::ui_name() should be compatible with views_handler::ui_name($short = false) in /home/confavc/public_html/sites/all/modules/views/handlers/views_handler_field.inc on line 641.
  • strict warning: Declaration of content_handler_field::options() should be compatible with views_object::options() in /home/confavc/public_html/sites/all/modules/cck/includes/views/handlers/content_handler_field.inc on line 170.
  • strict warning: Declaration of views_handler_sort_broken::ui_name() should be compatible with views_handler::ui_name($short = false) in /home/confavc/public_html/sites/all/modules/views/handlers/views_handler_sort.inc on line 82.
  • strict warning: Declaration of views_handler_filter::options_validate() should be compatible with views_handler::options_validate($form, &$form_state) in /home/confavc/public_html/sites/all/modules/views/handlers/views_handler_filter.inc on line 585.
  • strict warning: Declaration of views_handler_filter::options_submit() should be compatible with views_handler::options_submit($form, &$form_state) in /home/confavc/public_html/sites/all/modules/views/handlers/views_handler_filter.inc on line 585.
  • strict warning: Declaration of views_handler_filter_broken::ui_name() should be compatible with views_handler::ui_name($short = false) in /home/confavc/public_html/sites/all/modules/views/handlers/views_handler_filter.inc on line 609.
  • strict warning: Declaration of views_plugin_style_default::options() should be compatible with views_object::options() in /home/confavc/public_html/sites/all/modules/views/plugins/views_plugin_style_default.inc on line 25.
  • strict warning: Declaration of views_plugin_row::options_validate() should be compatible with views_plugin::options_validate(&$form, &$form_state) in /home/confavc/public_html/sites/all/modules/views/plugins/views_plugin_row.inc on line 135.
  • strict warning: Declaration of views_plugin_row::options_submit() should be compatible with views_plugin::options_submit(&$form, &$form_state) in /home/confavc/public_html/sites/all/modules/views/plugins/views_plugin_row.inc on line 135.

Intervenim als territoris per a sensibilitzar i millorar aspectes importants del valor de les persones com la convivència multicultural, la cohesió social, la igualtat de gènere, entre d’altres reptes que es treballen amb teixit associatiu de cada territori.

Un dels exemples de la nostra intervenció social és el projecte dels Grups d’Interacció Multicultural (GIM). Aquest programa de la Fundació té l'objectiu de sensibilitzar i formar  voluntaris -veïnat de tota la vida i nouvingut- entorn de les noves realitats de diversitat cultural dels barris de Catalunya i promoure que aquestes persones, conjuntament emprenguin accions comunitàries  pels barris. Aquest projecte ja s'ha fet a 17 barris de Catalunya.